gry online

Recenzja produktów firmy DEVELEY.

21:45:00

Ostatnio otrzymałam paczkę z produktami firmy DEVELEY. Właściwie paczka to nietrafione słowo... otrzymałam MEGA PAKĘ. A w środku co ? Wiele moich ulubionych dodatków do dań. Ale zacznijmy od początku. :)




Firmę DEVELEY każdy z Was powinien kojarzyć z naszych, polskich sklepów. Ja sama na długo przed tą recenzją często wybierałam ich produkty, ponieważ są smaczne, a ponadto należą do jednych z najbardziej naturalnych na polskim rynku. 
Pierwsze wrażenie po otwarciu pudełka było bardzo pozytywne.
Kolory użyte do produkcji etykiet w dużym stopniu zachęcają do zakupu produktu, gdyż świetnie obrazują jego  zawartość . Jeśli konsument zdecyduje się na zakup, będzie dążył do jak najszybszej konsumpcji nowego smakołyku. Ponadto buteleczki i słoiczki, w których zapakowane są produkty, stanowią pewność świeżości i dobrej jakości.
Asortyment firmy DEVELEY  przedstawiony na powyższym zdjęciu to sosy, które są  nieodzownym dodatkiem większości posiłków. Szeroka gama smakowa gwarantuje możliwość użycia ich do większości dań śniadaniowych, obiadowych oraz kolacji.
 Wśród kosztowanych przeze mnie wcześniej sosów znajduje się :
  • Ketchup  
  • Majonez Wiejski 
  • Oliwki  
  • Ćwikła  
  • Sos 1000 Wysp. 

Za każdym razem wybierałam te produkty świadomie, gdyż preferuję je i polecam. Nie wyobrażam sobie frytek bez Ketchupu McDonald , a do sałatki z tortellini zawsze dodaję Majonez Wiejski. Mielone bez buraczków to czysty grzech.O oliwkach wspominać nie muszę - lepiej sami sprawdźcie ! :)
Sos 1000 wysp to natomiast świetny odpowiednik mojego ulubionego sosu do hot-dogów francuskich. :)
Nie pozostaje zatem nic innego, jak skusić się na sos firmy DEVELEY.
Oto kilka ciekawych przepisów z wykorzystaniem produktów marki :






Inne posty.

2 komentarze

  1. Nie ma nic lepszego jak musztarda francuska Develey, zarówno na kanapke jak i do przetworow - superr!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. owszem francuska jest niezła, a próbowaliście dressing ziołowy albo sos salsa mexicana? To dopiero wybuchowa, smaczna mieszanka smaków, niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń