gry online

Mintaj z patelni z warzywami.

15:30:00


Moi drodzy, dzisiejszy wpis dodaję z odrobiną tęsknoty. Mianowicie, jestem właśnie w trakcie tygodnia ketogenicznego. Szerzej o procesie ketozy, jego celu i skutkach będę pisać, gdy już sprawdzę efekty na sobie. Niemniej właśnie jestem po posiłku, który składał się z soczystego kawałka karkówki smażonej na smalcu. Do tego, w formie rozpusty, kilka plastrów pomidora :) Z tego powodu odkopuję przepis na rybę z warzywami smażonymi na odrobinie oliwy z oliwek. Ryby uwielbiam od zawsze, nauczona przez Tatę zajadałam je przez całe dzieciństwo. Są tanie, zdrowe i można zrobić z nimi dosłownie wszystko :) Polecam Wam rybę  w warzywach ! :)

SKŁADNIKI:

  • 2 filety rybne ( u mnie mintaj )
  • 2 marchewki
  • 2 małe korzenie pietruszki
  • Kilka różyczek brokułu
  • 1 duży ziemniak
  • 4 ząbki czosnku
  • sól, pieprz
  • świeży tymianek
  • kawałek cytryny


WYKONANIE:

  1. Ziemniaka kroimy w talarki, gotujemy w osolonej wodzie przez 8-10 minut.
  2. Marchewkę i pietruszkę ścieramy na tarce o grubych oczkach.
  3. Na patelni rozgrzewamy odrobinę oliwy, wrzucamy wyciśnięty czosnek i podgotowane ziemniaki.
  4. Ziemniaki podpiekamy aż będą złociste, następnie dodajemy brokuł, marchew i pietruszkę i smażymy kilka chwil.
  5. Całość oprószamy przyprawami, dodajemy tymianek.
  6. Na warzywach układamy świeże filety oprószone solą i pieprzem, przykrywamy przykrywką i podduszamy około 10 minut.
  7. Na koniec skrapiamy całość sokiem z cytryny.


Inne posty.

1 komentarze

  1. Dawno nie jadłam takiej apetycznej rybki, chyba pójdę jutro po mintaja :)

    OdpowiedzUsuń