gry online

Deser sułtański z galaretką, pomarańczami i śmietanką cynamonową.

15:27:00


Ostatnie dni tego roku oraz długo wyczekiwana przeze mnie Wigilia. To właśnie teraz spędzamy czas z rodziną, pakujemy prezenty i kończymy ostatnie wieczorne przysmaki. Ja ten rok podsumowują wyjątkowo słodko, ponieważ przyniósł mi wiele wspaniałych chwil, rozwinął moje umiejętności i pozwolił na poznanie niesamowicie inspirujących osób. Każdemu z Was, drodzy Czytelnicy, serdecznie dziękuję. Za wsparcie, obecność i wsparcie dla mnie i Dziurawego Kotła. Gdyby nie Wy, nie mogłabym realizować swojej pasji :) Zapraszam do wykonania prostego, szybkiego deseru w stylu sułtańskim z pomarańczami, galaretką i śmietanką cynamonową. Dziś nie liczymy kalorii ! :) Wesołych Świąt ! 


SKŁADNIKI:


  • 2 galaretki pomarańczowe
  • świeże pomarańcze
  • śmietanka 30%
  • łyżka cynamonu
  • cukier brązowy
  • syrop daktylowy
  • orzeszki 
  • rodzynki



WYKONANIE:


  1. Galaretki wykonujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu, chłodzimy i wlewamy do naczyń.
  2. Pomarańczę kroimy w kosteczkę.
  3. Śmietankę z cukrem i cynamonem ubijamy na sztywno.
  4. Deser ozdabiamy śmietaną, rodzynkami, orzeszkami i syropem daktylowym.


Smacznego ! :)

Inne posty.

0 komentarze