gry online

Domowy ketchup.

19:00:00


Domowy ketchup to jeden z moich ulubionych dodatków. Mówiąc szczerze, początkowo byłam nastawiona do niego dość sceptycznie i wątpiłam, że dorówna smakiem gotowym produktom. Spotkało mnie niemałe zaskoczenie. Do mojego przepisu użyłam pomidorów z mojego ogródka, jednak te sklepowe sprawdzą się równie ... smacznie. :) Polecam.

SKŁADNIKI:
  • 1-1,5 kg pomidorów 
  • 2 łodygi selera naciowego
  • 3-4 ząbki czosnku
  • 1 papryczka chilli ( można pominąć )
  • sól,pieprz
WYKONANIE:
  1. Pomidory obieramy ze skórki i kroimy. Sposób na szybkie obranie pomidora tutaj (KLIK).
  2. Razem z posiekanym selerem i chilli oraz wyciśniętym czosnkiem wrzucamy wszystko do garnka.
  3. Całość dusimy na wolnym ogniu dopóki pomidory nie zamienią się w papkę.
  4. Otrzymaną masę doprawiamy i  miksujemy w blenderze, warto również przetrzeć ketchup przez sitko o gęstych oczkach.
  5. Przelewamy do słoika, zakręcamy. Dla pewności można zagotować.
Gotowe ! :)




Warzywa psiankowate 2015 Na ostro Pora na pomidora!

Inne posty.

3 komentarze

  1. Zazdroszczę Ci własnych pomidorów.
    Dziękuję za dołączenie do akcji pomidorowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być pyszny. Fajnie, że jest lekko pikantny. Witam w akcji psiankowatej :)

    OdpowiedzUsuń