gry online

Surówka obiadowa z porem, kukurydza, jajem i sosem czosnkowym

15:09:00

 Zaczynając, muszę chyba Was przeprosić. Nie było mnie tu wyjątkowo długo ! W formie usprawiedliwienia powiem jedynie, że nauka do matury zajmuje mi caaaałe dnie. Przepisy robię codziennie, zdjęcia wykonuję z właściwą mi sumiennością, a jednak przeważnie nie docieram na bloga. Dlatego właśnie, w odpowiedzi na Wasze prośby i żale ( za które dziękuję, są dla mnie najcenniejsze :) ) rozpoczynam wiosenną serię na Dziurawym Kotle. Razem z Dziurawym Kotłem uczynicie Święta Wielkanocne wyjątkowymi. Zapraszam ! :) 


SKŁADNIKI:

  • 100 gram pora - 24 kcal
  • 1 jajko na twardo - ok.70 kcal
  • 2 łyżki kukurydzy konserwowej - 30 kcal
  • 2 łyżki jogurtu greckiego - 46 kcal
  • ząbek czosnku
  • pieprz, sól

WYKONANIE:
  1. Pora kroimy w krążki lub półksiężyce.
  2. Pokrojone jajko oraz kukurydzę mieszamy z przyprawami i porem.
  3. Jogurt, czosnek i przyprawy łączymy i dodajemy do pozostałych składników.
  4. Smacznego :)

Inne posty.

0 komentarze