gry online

Pizza a'la Intenso z salami, tabasco i oliwkami.

12:15:00



Jak ja kocham pizze. Chociaż jest to jedno z najcięższych i najbardziej kalorycznych dań, to naprawdę trudno jest się powstrzymać przed jego zjedzeniem. A że wczoraj postanowiłam zrobić sobie " dzień wolny " od dietetycznego jedzenia, postanowiłam zrobić pizzę. Ta, którą Wam prezentuje, wyszła BARDZO ostra i intensywna. Salami i tabasco komponują się perfekcyjnie, a oliwki dodają charakteru. Ale oliwki oliwkom nierówne. Kilkukrotnie miałam nieprzyjemność trafić na suche, gorzkie lub po prostu obrzydliwe, dla tego od tamtej pory trzymam się sprawdzonych produktów i zawsze wybieram oliwki Olivana firmy DEVELEY. Ich cena jest przyzwoita, a smak i jakość nigdy mnie nie zawiodły, więc od kilku lat właśnie je wybieram.Teraz, ze względu na możliwość współpracy z firmą, dostałam w prezencie kilka słoiczków, co niezmiernie mnie ucieszyło. Nieczęsto godzę się na lokowanie produktu, ale dziś to zrobię, ponieważ naprawdę WARTO. Polecam ! :)

SKŁADNIKI:
  • ciasto według tego przepisu (KLIK)
  •  4 duże pomidory lub puszka krojonych
  • kilka łyżek ketchupu McDonald lub Tortex
  • łyżka tabasco
  • 2 ząbki czosnku
  • kostka żółtego sera
  • salami
  • oliwki zielone
  • sól, pieprz, bazylia, oregano, tymianek
WYKONANIE:
  1. Ciasto wykonujemy według tego przepisu (KLIK) i odstawiamy do wyrośnięcia.
  2. Pomidora obieramy ( jeśli nie wiesz jak to zrobić, zajrzyj - KLIK ), kroimy w kostkę i podsmażamy na patelni z czosnkiem.
  3. Dodajemy ketchup, tabasco i przyprawy.
  4. Gotujemy kilka minut.
  5. Gdy ciasto wyrośnie formujemy pizzę i smarujemy uzyskanym sosem.
  6. Ciasto pokrywamy startym serem, salami i oliwkami.
  7. Pieczemy w 250 stopniach przez około. 12 minut na najniższej półce piekarnika.







Inne posty.

2 komentarze

  1. Wygląda kusząco! Bardzo kusząco! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do naszej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WYGLĄDA WYŚMIENICIE;NICZYM Z PIZZERII ;) ZAPRASZAM NA PIZZĘ FARMERSKĄ Z KURCZAKIEM:
    http://gotujenacodzien.blogspot.com/2014/10/pizza-farmerska-na-bogato.html

    OdpowiedzUsuń