gry online

Ulubiony sok warzywny i owocowy, czyli wiosenna dawka zdrowia.

15:28:00




Po ostatniej chorobie zdecydowanie stwierdziłam, że muszę bardziej dbać o siebie i swoje zdrowie. Od razu, gdy tylko odzyskałam siły, postanowiłam przygotować zdrowe soki. Wybrałam dla Was przepis na mój ulubiony sok warzywny i owocowy. W związku z tym przygotowałam również recenzję wolnoobrotowej wyciskarki do soków firmy Kenwood, którą wygrałam jakiś czas temu w konkursie kulinarnym.

Sokowirówka okazała się strzałem w dziesiątkę. Co prawda, gdybym miała kupić ją w sklepie, cena na pewno by mnie odstraszyła. Warte prawie 1000 zł urządzenie jest jednak warte swojej ceny. Głównym plusem jest to, że uzyskujemy nawet trzykrotnie więcej soku, aniżeli w „standardowej” sokowirówce. Pulpa pozostała z wyciskania jest całkowicie sucha, a sok ma mnóstwo miąższu i konkretny, pełny smak. Warto też dodać, że podczas wyciskania nie przeszkadza nam hałas, gdyż urządzenie pracuje niezwykle cicho. Jednoznacznie stwierdzam, że sokowirówka firmy Kenwood to urządzenie wyjątkowe i godne polecenia. Dla osób, które nie lubią wody i kupnych soków to strzał w dziesiątkę, a cena szybko się zwraca w postaci… czystego zdrowia! :)

Zapraszam do próbowania nowych smaków, niezależnie od tego, jaką sokowirówką dysponujecie. Domowe soki to kopalnia zdrowia, witamin i minerałów, która zapewni nam witalnego shota. Smacznego ! :)



SOK WARZYWNY:

4 liście sałaty rzymskiej
2 nacie selera
garść szpinaku
garść liści mięty
kopiata łyżka miodu
mały pęczek pietruszki


SOK OWOCOWY:

5 dużych marchwi
1 grejpfrut
2 pomarańcze
2 jabłka
2 kiwi


Owoce myjemy, w razie konieczności obieramy i kroimy na mniejsze części, następnie wyciskamy z nich sok. Wypijamy niezwłocznie. :)

30 dag selera, 30 dag marchwi, 2 ząbki czosnku, 1/2 pęczka natki pietruszki, łyżeczka miodu.

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/oczyszczajace-soki-i-koktajle-warzywne-9-prostych-przepisow_42570.html

Inne posty.

0 komentarze