gry online

Śniadaniowe kanapki z jajecznicą i pomidorem na domowym chlebie żytnim.

16:30:00


 


 Ostatnio ciężko było mi wrócić do prowadzenia bloga. Niby tylko winny się tłumaczy, lecz maturalny stres ( i post-maturalny również ), zamieszanie ze studiami i nowa praca pozbawiły mnie energii. Naprawdę, przez jakiś czas czułam, jakby ktoś przełączył mój tryb na ”off”. Teraz już wiem, że ten czas był mi bardzo potrzebny. Wiele rzeczy mogłam przemyśleć, do wielu na spokojnie dojrzałam. To zaskakujące, jak w kilka miesięcy może zmienić się światopogląd i ujednolicić plan na życie. Teraz już wiem, czego oczekuję – od życia, jak i od siebie. Wracam do Was z nową ideą, w nowym wydaniu i z pełnią sił. Wiem już, że teraz blog będzie tą chwilą dla mnie, po całym dniu pracy, nauki i ciągłej walki o wagę. Co więcej, nauczyłam się z każdej wykonywanej czynności czerpać energię. Teraz z chęcią sprzątam, robię zakupy, a w pracy daję z siebie sto procent, ponad to nauczyłam się planować i oszczędzać pieniądze. O wszystkim tym będę dla Was pisać. Jednak na dziś chyba wystarczy mozolnych tłumaczeń. W kolejnych postach pokażę Wam i na nowo przedstawię Siebie oraz mój smaczny świat, który wokół siebie tworzę.

SKŁADNIKI:
  • kromka chleba żytniego
  • 1 jajko
  • kilka plastrów pomidora
  • świeże zioła
  • sól,pieprz

WYKONANIE:
  1. Jajecznice smażymy na patelni teflonowej, doprawiamy przyprawami do smaku.
  2. Chleb smarujemy jajecznicą i dodajemy ulubione warzywa oraz zioła.


Inne posty.

0 komentarze