gry online

Makaron kasztanowy z jarmuzem.

19:17:00



Wreszcie jestem ! Ostatni tydzień ferii był pełen wrażeń, ale niestety nie znalazłam czasu na dodanie czegoś konstruktywnego, więc dzisiaj postaram się jakoś przymilić :) Mam dla Was prawdziwą bombę ( witamin, nie kalorii! ) pod postacią makaronu z mąki kasztanowej i jarmużu. Całość skąpana jest w delikatnym jogurtowo-czosnkowym sosie z pieczarkami i domową szyneczką :) Makaron z mąki kasztanowej otrzymałam w ramach współpracy z firmą VALORI. A u mnie 220 kcal w pysznym daniu. Smacznego ! :)

SKŁADNIKI:

  • 45 g makaronu kasztanowego (KLIK) - 150 kcal
  • kilka liści jarmużu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego - 30 kcal
  • plaster domowej szynki z drobiu (KLIK) - 15 kcal
  • 3 pieczarki - 9 kcal
  • 2 ząbki czosnku - 7 kcal
  • sól,pieprz
WYKONANIE:
  1. Makaron gotujemy w osolonej wodzie.
  2. Pieczarki kroimy i wrzucamy na patelnie teflonową. Solimy.
  3. Gdy puszczą wodę dodajemy pokrojoną szynkę i czosnek, a następnie posiekany jarmuż.
  4. Doprawiamy do smaku i wlewamy jogurt.
  5. Całość mieszamy z makaronem.
  6. Smacznego ! :)




Inne posty.

1 komentarze

  1. posiłek naprawdę świetny, tylko w składzie makaronu jest niestety pszenica durum, a pod makaronem widnieje informacja, że produkt zawiera gluten... tak, czy siak ja z glutenem nie mam problemu i z chęcią bym zjadła to danie, bo wygląda zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń