gry online

Jak przyrzadzic jajko w koszulce?

12:20:00




Dzisiaj mam dla Was kolejną przydatną poradę. Jak wiemy, jajka to składnik niezwykle istotny dla naszej diety. Duża ilość drogocennego białka sprawia, że powinniśmy często je spożywać. Niestety, klasyczne jajko sadzone, lub przyrządzone w skorupce, może nam się znudzić. Dlatego właśnie świetnym rozwiązaniem jest jajko w koszulce. Kiedyś myślałam, że bardzo trudno je przyrządzić, gdyż próby z wodą i octem kończyły się fiaskiem. Całe szczęście wpadłam na inny pomysł. Dziś przedstawiam Wam, jak w 3 minuty zrobić perfekcyjne jajko w koszulce. Jego wykorzystanie już niebawem znajdziecie w wielu moich przepisach, gdyż owe odkrycie zachęciło mnie do gotowania. Zapraszam :)



1. Do woreczka śniadaniowego wlewamy 2 krople oleju i poprzez pocieranie rozsmarowujemy je dokładnie.







2. Jajko delikatnie wbijamy do woreczka, doprawiamy .
Woreczek wkładamy na 3 minuty do wrzącej wody. Gdy jajko się zetnie delikatnie wykładamy je na talerz i podajemy w dowolny sposób.




Inne posty.

2 komentarze

  1. Wyszło Ci to, muszę przyznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super patent :-) jak już wyskoczy ze mnie maleństwo i będę mogła bez obaw wcinać jajka na miękko to na pewno wypróbuję
    pozdrawiam,
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń